سردار زهدی: قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) به‌دنبال ارتقای توان بهداری رزمی نیروهای مسلح است

اقتصاد ایران: معاون امور تخصصی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در اولین کنگره تخصصی بهداری رزمی در جنگ‌های آینده گفت: هدف از برگزاری این کنگره ارتقای نقاط قوت و یافتن راهکارهایی برای مقابله با تهدیدات احتمالی در حوزه بهداری رزمی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس سردار یعقوب زهدی معاون امور تخصصی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در «اولین کنگره تخصصی بهداری رزمی در جنگ‌های آینده؛ چالش‌ها و راهکارها» که صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۴ بهمن) به میزبانی این قرارگاه برگزار شد، ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه، گفت: در اندیشه دفاعی حضرت امام خمینی(ع) و مقام معظم رهبری سرمایه انسانی نقش کلیدی و محوری دارد؛ اهمیت این موضوع به قدری است که در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران نیز منعکس شده است.

وی افزود: فلسفه وجودی و ماموریت قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) درخصوص تبیین محیط جنگ‌های آینده و چگونگی جنگیدن در آن محیط، آمادگی نیروهای ما و کشور برای چنین جنگی و در صورت وقوع احتمالی آن، فرماندهی صحنه نبرد است.

معاون امور تخصصی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) عنوان کرد: این قرارگاه براساس این مأموریت و با توجه به اولویت و اهمیت سرمایه انسانی بر خود فرض دانسته است تا گام‌هایی را برای ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های کشور را در این رابطه هماهنگ، هم‌افزا و منسجم کند، تهدیدات پیشرو را مطالعه کند و همچنین؛ فناوری‌های نوین در این عرصه را بررسی کرده و مطالعه چالش‌ها و تهدیدات روبرو و راهکارهای مقابله با آن را به هم‌اندیشی بگذارد، اقدام به برگزاری این همایش کرده است.

سردار زهدی با بیان اینکه تجربیات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان در کشور وجود دارد، تصریح کرد: نیروهای مسلح ما و بخش بهداشت درمان کشور چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن در حوادث غیر مترقبه مانند سیل، زلزله و بیماری‌های واگیر همچون کرونا که چند سال کشور را درگیر کرده بود؛ بخش کشوری و لشکری در در حوزه بهداشت و درمان رزمایش‌هایی انجام دارند. لذا؛ قطعاً تجربیات گرانبهاء و زیر ساخت‌های مناسبی را دارند.

معاون امور تخصصی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در پایان افزود: هدف از برگزاری این همایش ارتقای نقاط قوت و یافتن راهکارهایی برای مقابله با تهدیدات احتمالی است.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ