دارنده طلای امیدهای جهان:

پیشرفت کشتی از دید مردم پنهان نمانده است

اقتصاد ایران: دارنده طلای پیکارهای کشتی فرنگی سال ۲۰۲۲ امیدهای جهان گفت: در چند سال گذشته کشتی ایران در تمامی زمینه‌ها پیشرفت چشم‌گیری داشته و این گام موفق از چشم مردم پنهان نمانده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سید دانیال سهرابی اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی جام تختی سطح بالایی داشت و در این رقابت‌ها مبارزه با کشتی‌گیران ایرانی همیشه سخت‌تر از رقبای خارجی است. البته من مشکلاتی داشتم که توانستم آن را برطرف کرده تا در این جام بدون نقص کشتی بگیرم.

وی یادآور شد: در اهواز در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی گرفتم. امیدوارم بتوانم در این وزن برای کشورم به موفقیت برسم. امیدوارم امسال در رقابت‌های جهانی اوزان غیرالمپیکی به مدال ارزشمند طلا برسم تا بتوانم دل هموطنانم را از این موفقیت شاد کنم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو در خصوص اینکه وارد اوزان غیر المپیکی طبق چرخه انتخابی خواهید شد بیان کرد: بله به دنبال موفقیت در این اوزان هستم و برای تغییر وزنم فعلا برنامه‌ای ندارم و در همان وزن ۷۲ کیلوگرم به کارم ادامه خواهم داد.

سهرابی همچنین در خصوص شناخت رقبای اوزان غیر المپیکی خود خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر در مسابقات مجارستان، قرقیزستان و صربستان با بهترین‌های این وزن مبارزه کردم. از میان من و رستمی هر کشتی‌گیری لایق‌تر بود به مسابقات جهانی خواهد رفت.

دارنده مدال طلای جام تختی در خصوص انتخاب امین میرزازاده به عنوان آقای ورزش ایران گفت: امین انسانی متین و بزرگ ورزش ایران است و همانند یک برادر بزرگتر دوستش داریم، انشالله او بتواند امسال در المپیک یک مدال طلا تقدیم کشور کند.

سهرابی همچنین در خصوص سیطره کشتی بر ورزش ایران بیان کرد: در چند سال گذشته با کمک علیرضا دبیر و روسای هیات‌ها، کشتی در مسیر موفقیت قرار گرفته و پیشرفت آن از دید مردم پنهان نمانده است. با این روند تا چند سال آینده می‌توانیم شاهد افتخارآفرینی کشتی فرنگی و آزاد در سطح المپیک باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ